Lotto

1999 yılının Haziran ayında, Şirket spor dünyasında fazlasıyla aktif olan yerel iş adamlarından oluşan bir grup tarafından satın alındı. Yeni şirketin adı Lotto Sport Italia SpA olarak değiştirildi. Yeni şirketin başkanı ve CEO'su görevini ise Andrea Tomat üstlendi. Şirketin yeni sahiplerinin hedefi, dinamizm, yenilik, kalite, İtalyan tasarımı ve spor tutkusu gibi markanın güçlü olduğu noktaların, özenli ve etkili müşteri hizmeti ile birleşerek tekrardan ortaya çıkarılmasıydı. Bugün, performans kategorisi şirketin yeni kurumsal misyonu doğrultusunda daha da güçlendirilmiştir. Futbol ve tenis kategorilerinde ayakkabı ve teknik giyime öncelikle odaklanılarak, markanın dünya çapında tanınırlılığını arttıracak şekilde doğru yerlerde doğru detaylar kullanılan ürünlerle bu misyon desteklenmiştir. Buna paralel olarak, sportif ve estetik detaylarla zenginleştirilen erkek ve bayan günlük giyim koleksiyonları, spor ruhuyla günlük giyimi birleştirecek şekilde tasarlanıp, Lotto markasının teknik bilgi birikiminden faydanılarak üretilmiştir. Spor ve günlük giyimin dışında, lisansörlük ve dağıtım hakkı tanınan şirketler tarafından Lotto markası ile üretilen ev tekstili, kırtasiye, vücut bakım ürünleri, gözlük ve saat ürünleri de mevcuttur.